Bun venit in modulul electronic de booking!

Returning customer? Please, log-in.

New customer? Please create an account.

Politica de confidentialitate

 

Somnul profund, odihnitor, atât de necesar omului, devine din ce în ce mai greu de obţinut. Stresul, modificările hormonale, durerile de scurtă durată sau cronice, toate cauzează nopţile albe atât de frustrante, care pot avea repercursiuni serioase asupra sănătăţii. Masajul te poate ajuta să dormi şi să îţi sporeşti productivitatea.
Citeste mai mult

Masajul la birou: secretul unui somn profund şi odihnitor

Durerile lombare sunt asociate, de obicei, cu persoanele în vârstă. Însă, ele sunt o problemă crescândă pentru angajaţii de toate vârstele care petrec mult timp la birou. Specialiştii spun că acest lucru se datorează sedentarismului. Statul pe scaun timp de câteva ore pe zi, poziţia incorectă şi mişcarea insuficientă sunt premisele perfecte pentru efecte dezastruase asupra organismului tău.
Citeste mai mult

Cum tratezi durerile din zona lombară joasă cauzate de munca la birou

20 de exerciţii la birou uşoare şi eficiente pe care le poţi face oricând ca să combaţi sedentarismul şi durerile de cap şi spate. În medie, ne petrecem 9,5 ore aşezaţi pe scaun. Dacă adăugăm şi media de 7,5 ore de somn, rezultă o grămadă de timp pe care ni-l petrecem… stând.
Citeste mai mult

20 de exerciţii la birou

 

Intrebari Frecvente

Masajul la birou este un concept relativ nou,  aparut în urma a numeroase studii, care arată că productivitatea este strâns legată de starea de bine a angajaților. În timpul lucrului avem de-a face cu multe situații stresante, care ne încarcă atât corpul cât și mintea. Cu cât această încărcare este mai mare, cu atât eficiența și capacitatea noastră de concentrare scade. Deasemenea, statul pe scaun poate deteriora coloana vertebrală și articulațiile. Datorită acestor aspecte, serviciul de masaj la birou este o alternativă foarte bună, care vine în sprijinul angajaților, acționând atât în plan fizic, cât și psihic. Câteva minute de masaj te pot deconecta de problemele de la birou și îți pot încarca bateriile pentru a face față cu brio noilor provocări.
În primul rând, trebuie să specificăm că ambele tipuri de masaj au ca efect relaxarea și detensionarea corpului. Diferența majoră între cele două vine din faptul ca au scopuri principale și tehnici diferite. Masajul de relaxare se bazeaza pe manevre ample, cu presiune moderată, pentru a crea o stare de ușurare generală, el nu se concetrează pe zone specifice. Are cele mai eficiente rezultate daca este aplicat la nivelul întregului corp. Masajul terapeutic, pe de altă parte, se bazează pe manevre localizate, cu presiune mai mare, cu scopul de a detensiona anumite grupe de muschi. Masajul terapeutic se concentrează pe zonele dureroase sau care sunt corelate cu afecțiuni ale coloanei vertebrale sau articulațiilor, cu scopul de a le ameliora.
Masajul este una dintre cele mai eficiente și plăcute metode de a ne menține corpul sănătos. Masajul te poate ajuta în foarte multe moduri, de la reducerea oboselii și stresului, până la ameliorarea afecțiunilor coloanei vertebrale. Fie că îți dorești să ai parte de o revitalizare a întregului organism, fie că vrei să scapi de contracturi musculare sau doar îți dorești un moment de relaxare și deconectare, masajul este cea mai bună soluție.

Contraindicaţiile masajului

  •  afecţiuni maligne sau cu potenţial de malignizare prin masaj;
  • afecţiuni cutanate (bolile de piele) : parazitare, infecţioase, inflamatorii, eczematoase, eruptive de diverse cauze, plăgi posttraumatice, fragilitate capilară;
  •  afecţiuni acute febrile;
  •  afecţiuni inflamatorii osoase şi osteoarticulare;
  •  tuberculoză cu diferite localizări;
  •  tromboflebite şi flebotromboze;
  •  afecţiuni cardiocirculatorii acute : angină pectorală, infarct miocardic, tulburări de ritm, insuficienţă cardiacă, embolii cu diferite localizări, hipertensiune arterială netratată;
  •  afecţiuni pulmomare acute;
  •  afecţiuni acute ale tubului digestiv;
  •  manifestări hemoragipare;
  •  bolile psihice majore (în special psihoze).
  • spaţiul popliteu (situat pe faţa posterioară a articulaţiei genunchiului)
  •  triunghiul lui Scarpa (situat la rădăcina membrului inferior, faţa anterioară)
  •  axilă (subsuoară)
  •  articulaţia cotului (faţa anterioară)
  • partea anterioară a gâtului
  •  zona mamară
  •  partea interioară a coapselor;
  • zona cu varice